PENTRU IMOBILE:

  • Disponibilitate 24/7 si stoparea situatiilor urgente
  • Administrarea documentelor proprietatii
  • Verificarea si aerisirea imobilului nelocuit pentru o perioada mai mare de 15 zile
  • Administrarea contractelor de intretinere si de garantie a echipamentelor detinute
  • Colectarea chiriilor
  • Verificarea facturilor de utilitati si plata lor
  • Plata impozitelor si a taxelor
  • Asigurarea proprietatii si gestionarea eventualelor dosare de dauna
  • Reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti in limita mandatului
  • Administrarea lucrarilor de renovare si amenajare solicitate de catre proprietar
  • Inspectarea regulata a proprietatii
  • Managementul cheilor
  • Servicii suplimentare (reparatii mobilier, servicii curatenie, relocare, gradinarit, deratizare, dezinsectie, aprovizonare, etc)

PENTRU AUTOVEHICULE:

  • Gestionarea documentelor, evidenta si notificarea prin email/sms a expirarii Rca, Casco, Itp, Rovigneta, Revizie, Trusa medicala si extinctor
  • Asistenta constatare amiabila si dosar dauna in caz de accident
  • Consultanta la inmatricularea/radierea autovehicului
  • Programarea la service autorizat in vederea efectuarii  inspectiei tehnice periodice
  • Programarea la service autorizat in vederea  efectuarii reviziilor periodice
  • Asistenta la achizitie/vanzare autovehicul
  • Suport si asistenta non stop
  • Plata impozitului anual
  • Plata asigurarilor RCA, Casco si a rovinietei 
  • Managementul anvelopelor 
  • Asistenta rutiera in caz de accident 
  • Tractarea autovehiculelor avariate sau care prezinta defectiuni tehnice la service pentru remedierea acestora 
  • Serviciu masina de schimb pe perioada reparatiei

 

Tipărire